محصول و خدمات | تعداد | جمع |
---|
معمولا در کسب و کار و تجارت پر رقابت دنیای امروزه شما به فکر این هستید، که برند خود را در افکار عمومی جا انداخته و یکی از ایده آل های هر حرفه و صنعتی وفاداری مشتریان است. برای این منظور بهترین گزینه میتواند دادن هدایای تبلیغاتی به مشتری خود باشد.که با اثر ماندگاری بالا در جلب توجه مشتری گامی بزرگ برداشته است. یکی از کاربردی ترین کارهایی که میتوان برای توسعه کسب و کار انجام داد. ارسال هدایایی تبلیغاتی به مناسب های مختلف مثل اعیاد مختلف یا مناسب های ویژّه تقویمی همانند، روز مهندس یا گارگر میباشد که نقش پررنگی در توسعه برند و تجارت شما ایفا میکند.
بهترین هدایای تبلغاتی کدام است
یک هدیه تبلیغاتی خوب زمانی میتواند 100 درصد در برند سازی شما کمک کننده باشد. که در زمان مناسب به دست مشتری شما برسد ودر مخاطب ایجاد شگفتی و هیجان به وجود بیاورد. پس همیشه به یاد داشته باشید هدیه تبلیغاتی شما باید یاد آور خاطرات از برند شما باشد. صاحب یک کسب و کار حرفه ایی و موفق میداند که هدیه تبلیغاتی یک ابزار است پس باید با شناخت مشتری آن را به او هدیه بدهد مثلا اگر مشتری شما یک مدیر موفق است بهتر است از یک، ست مدیرتی که شامل خودنویس و جا خودکاری چرم و ساعت رومیزی شیک که با برند کسب وکار شما طراحی شده غافل گیر شود، تا با یک خودکار یا خود نویس معمولی پس باید در نظر داشته باشید که هوشمندانه انتخاب کردن هدایای تبلیغاتی، خیلی در ارسال هدیه شما موثر است.
انواع هدایایی تبلیغاتی
در ذهن عموم ما تصویری که از هدیه های تبلیغاتی داریم معطوف به خودکار های تبلیغاتی یا تقویم های رو میزی یا نهایتا ساعت دیواری با برند یک شرکت است. ولی در چاپ و تبلیغات فراتر از این به این کار پرداخته شده است. شما با چاپ لوگو حرفه خود میتوانید بر روی انواع صنایع چوبی، جعبه های پذیرایی، ظروف تبلیغاتی مثل لیوان، ست های مدیریتی، صنایع دستی، ساک های دستی، کالاهای چرمی مثل جاکلیدی، تیشرت های تبلیغاتی، آفتابگیرها، دفترچه های یاداشت، تابلو فرشهای تبلیغاتی، لوح تقدیر و یاد بود، لوازم تحریر، هدایای ویژه بانوان و ……. اشاره کرد. که با هوشمندی و ارسال به موقع شما میتواند در برند سازی نقش بزرگی داشته باشد.
نقش هدایای تبلیغاتی در بازاریابی و فروش
مطمئنا اگر برند شما جلوی چشم مشتری خود نمایی کند. آن هم همه روزه تاثیر بسیار بالایی در وفاداری مشتری خواهد داشت. شما با ارسال هدایایی تبلیغاتی در فصول مختلف سال این امکان را به مخاطب خود خواهید داد که دائما برند شما را در ذهن مرور کند و این خود یکی از راههای آسان تبلیغات مداوم است .
قابل دید بودن مداوم تبلیغات شما
از آنجایی که بیشتر وقت صاحبان مشاغل بر پشت میزهای میگذر پس بهترین راه برای اینکه مخاطب شما دائما با شما در ارتباط باشد و تبلیغات شما به صورت لحظه ایی نباشد. بهترین گزینه ارسال هدایایی تبلیغاتی است. که در محل کار خود نمایی کند چون مخاطب شما تقریبا 8 ساعت از طول شبانه روز را در محل کار خود است و این یعنی تصویر سازی ذهنی از برند خود در ذهن مخاطب.
ایجاد ماندگاری بالا
شما با ارسال به موقع هدایای تبلیغاتی میتوانید وفاداری مشتری را داشته باشید چون در مشتری حس قدر دانی را برانگیخته ودر او این نیاز را بر می انگیزد که برای جبران کار شما یک کاری انجام دهد. شما با درج اطلاعات شرکت یا سازمان کاری خود میتوانید یک کارت ویزیت دائم نیز در دسترس مخاطب خود قرار بدهیم.
3.برند خود را شخصی کنید.
شما با چاپ برند خود در مجوعه چاپ جوان بر روی هدایایی تبلیغاتی، میتوانید از برند سازی به نام خود استفاده کرده و این امر در فروش و بازاریابی و شناخته شدن برند شما کمک بزرگی خواهد کرد. به طور مثال اگر شما از هدیه تبلیغاتی مثل یک ساک دستی استفاده کرده اید، که کاربرد همه روزه دارد و برند شما با زیبایی و طراحی خاصی بر روی آن خودنمایی میکند. و اطرافیان هدیه گیرنده از طرف شما در مورد هدیه زیبا که در دست مشتری شما است صحبت کنند و مخاطب شما نیز از برند و سخاوت شما صحبت کند. این به این معنی است که برند شما در حال شکل گیری است. شما بخش مهم بازاریابی را انجام داده اید.
4.در ارتباط بودن با اجتماعات بزرگ
اگر برایتان مهم است که در جوامع بزرگ تری برند شما در عموم مردم قرار بگیرد میتوانید از برند سازی محصول خود با چاپ بر روی تیشرت های ورزشی و هدیه دادن آن به باشگاه ها یا هدیه دادن به سازمان ها از این هدیه های تبلیغاتی استفاده کنید. این یک راه بزرگ برای عمومی کردن برند شما میباشد که یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی به شمار میرود گرچه در نظر اول پر هزینه باشد ولی در بلند مدت اثرات بازدهی زیادی دارد. شما با این کار درواقع یک بیلبورد متحرک بلند مدت خریداری و نصب کرده اید. پس شما اقدام به هدیه دادن به صورت هدفند و پایدار نموده اید.